Tuesday 25 October 2011

Social Media Works

Την επίδραση που έχουν πια τα Social Media στις αγοραστικές αποφάσεις

των καταναλωτών, επιβεβαίωσε έρευνα της IBM με χρήστες από τη Γαλλία, τη Γερμανία,

την Ιταλία και τη Μεγάλη Βρετανία. Από τους 4.000 που συμμετείχαν, περισσότεροι

από τους μισούς τόνισαν ότι, όποτε θέλουν να κάνουν κάποια αγορά, σπεύδουν για...

βοήθεια και συμβουλές στα sites κοινωνικής δικτύωσης. Το 35% εξ αυτών δήλωσε ότι

αξιοποιεί δίκτυα, όπως το Facebook, για να διαβάζει κριτικές ή να αξιολογεί προϊόντα,

ενώ το 57% παραδέχτηκε ότι οι δωρεάν δοκιμές και τα εκπτωτικά κουπόνια είναι ένας

από τους βασικούς λόγους που κάνουν Like στη σελίδα ενός brand. Πάντως, το 40%

των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι συμβουλεύονται τα Social Media, διευκρίνισε ότι εν

τέλει συνηθίζουν να αγοράζουν offline.

No comments:

Post a Comment